Review: Kunstnagels van Coco Accesorios

coconails1

Vandaag breng ik jullie een review over de kunstnagels die ik tijdens mijn recente vakantie kocht. Nu wetende dat ik pas sinds maandag terug ben, is het niet goed voorteken dat ik jullie reeds een review kan brengen…

Het gaat om de kunstnagels van Coco Accesorios. Het gaat om kunstnagels die reeds op voorhand gelijmd zijn zoals ImPRESS van Broadway Nails, alleen dan een tikketje goedkoper.

coconails2

Ik kon ze niet weerstaan toen ik ze in winkel zag hangen - Can I just say so CUTE - Ik vond ze in Spanje in een Chinees bazaartje en ik nam twee pakketjes mee. Per pakketje kostte het mij 1,50 euro, hetgeen een stuk goedkoper is dan de ImPRESS kunstnagels. Maar zijn ze even goed?

coconails3

Toen ik ze vandaag ging aanbrengen, kwam het eerste probleem reeds de kop opsteken. Elk pakje heeft welgeteld 12 nagels en deze zijn nogal aan de kleine kant waardoor ik reeds uit beide pakjes nagels te voorschijn moest toveren en de kleinste nagels kan ik niet gebruiken. Daarnaast zijn de kunstnagels ook heel kort, als je zelf reeds nagels hebt, komen deze eronder uit en dat is geen mooi zicht, geloof me.

En toen dook probleem 2 op. De zogenaamde "plaknagel" zijn normaalgezien voorzien van een plastiekje aan de achterkant zodat de lijm niet opdroogt, ik zei dus normaalgezien... Bij deze was het dus niet het geval, waardoor ze zich niet zo goed vestigen op de nagel en een uur na de applicatie nog steeds bewegen op de nagel als je ze aan raakt.

coconails4

Het is dan ook niet verwonderlijk dat de eerste nagel reeds loskwam een tweetal uur na aanbrengen en dit zonder speciale inspanning, en bij de minst aanraking met warm water tijdens het douchen hebben ook de rest het begeven.

Dus ze zij zeker goedkoper als de ImPRESS nagels, maar het loont in dit geval niet de moeite.

Wat zijn jullie ervaringen met "plaknagels"?






katerina2Bedankt voor jullie reacties! Alle voorgaande reacties werden beantwoord!


Mijn naam is Katerina; belg, boekhouder, Baha'í. Make-up is mijn passie, ik vind het zalig om het leven op te vrolijken met kleuren.


Je kan mij ook vinden op sociale media Instagram | Twitter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten