Nieuw hoofdstuk

images

 

Ik weet mijn tussenstop hier is slechts van korte duur geweest, waarvoor mijn excuses. Na lang wikken en wegen, heb ik beslist te stoppen met mijn Nederlandstalig blog. Ook al is Nederlands mijn moedertaal, laten we eerlijk zijn het is niet de gemakkelijkste taal en persoonlijk vind ik het gemakkelijker mij in het Engels uit te drukken. Don’t ask me why.

Dit wil niet zeggen dat ik helemaal uit de online wereld ga verdwijnen. Jullie kunnen mij nog steeds vinden op mijn Spaanse blog NeshamaBeauty en ook op mijn nieuw projectje The Freckled Soul. Op dit moment is die nog redelijk leeg maar in de komende dagen komen er daar zeker updates aan. The Freckled Soul gaat de opvolging worden van deze blog, in het Engels en ietsje uitgebreider dan enkel Make Up, misschien ben ik wel volwassen aan het worden… wacht wat?

Ik hoop jullie alvast op The Freckled Soul te kunnen ontvangen, laat daar gerust een berichtje na en ik neem zeker een kijkje op jouw blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten