Viva Brasil

vivabrasil_composing2_final_noshade

Het WK sluipt stilaan dichterbij en ook Essence is op de Brazilië- wagon gesprongen.

Zelf ben ik ver van een voetbalfanaat, ik weet ook niet hoe ik vijf jaar Spanje heb overleefd en dat terwijl zij tijdens mijn verblijf daar twee van drie WK/EK-bekers behaald hebben.

"Viva Brasil" is geïnspireerd op de swingende steden Rio de Janeiro en São Paulo en combineert het energieke gevoel van de Copacabana met een fel en tropisch kleurpallet van zonnig geel, rood, roze, paars, groen en blauw.

Rep je nog niet naar de winkel en lees nog even verder want deze limited edition ligt pas vanaf eind mei tot en met juni 2014 in de winkel.

Kijk even met mij mee naar enkele producten van deze collectie!

Oogschaduw

ess_VivaBrazil__eyesh01ess_VivaBrazil__eyesh02ess_VivaBrazil__eyesh03

Blush

ess_VivaBrazil__blush02ess_VivaBrazil__blush01

Nail polish

ess_VivaBrazil_NailPolish01ess_VivaBrazil_NailPolish02ess_VivaBrazil_NailPolish04

ess_VivaBrazil_NailPolish05ess_VivaBrazil_NailPolish03

Effect nails set - Effect poeder met een super coole neon finish -

ess_VivaBrazil_EffectNailsSet01ess_VivaBrazil_EffectNailsSet02

Geen opmerkingen:

Een reactie posten