Let’s get Naked

Naked3
Naked3 - 2

Ondertussen zijn er al vele artikels verschijnen over dit relatief nieuwe Urban Decay Naked3 palet. Mocht je toch nog twijfelen of je dit palletje in huis wil halen, neem dan eventjes een kijkje, misschien kan mijn mening over dit palletje je nog helpen jouw beslissing te maken.

Ik kocht dit palletje in tijdens mijn citytrip in Londen aangezien Urban Decay nog steeds niet beschikbaar is in België – naar mijn weten-. Wel verzend de Franse Sephora webshop naar België maar na een slechte ervaring met deze webshop, koop ik hier liever niets meer aan. Dus was mijn reisje naar Londen het perfecte excuus om dit palletje aan te schaffen.

Ook ik was betoverd door de vele reviews en swatches die online te vinden zijn. (Swatches). Maar al snel had ik door dat het toch niet echt helemaal mijn ding was. Ik mag misschien niet klagen over de pigmentatie van de kleuren aangezien dit uit de Naked collectie komt en het doel van deze collectie ook is om natuurlijke looks te creëren, toch vind ik dat de lichtere helft van het pallet een mindere pigmentatie heeft. Dit bv in vergelijking met de Naked 2, waarbij ook de lichtere helft van het palletje voldoende kleur geeft.

Hiernaast heeft het wel natuurlijk de welgekende Urban Decay faam, de kleuren in dit palletje blijven lang zitten, zonder te creasen en zijn gemakkelijk te blenden.

Naked Comparison
Naked 3, MUA (naked 1 dupe), Naked 2

Ik merk wel dat ik vaker naar de Naked2 grijp dan naar de andere twee palletjes. De originele Naked heb ik niet, maar ik heb wel de dupe van MUA. Ik heb ook bij vriendinnen dezelfde reactie gehoord, na de ontwikkeling in het grootste geheim en de hype die gecreëerd werd rond de Naked3 hadden we er gewoon meer van verwacht. Is de Naked koe ondertussen misschien uitgemolken? Of krijgen we misschien nog een Naked palletje?

De Naked palletjes kosten rond de 50 euro.

Wat is jouw favoriet Naked palletje?

katerina2Bedankt voor jullie reacties! Alle voorgaande reacties werden beantwoord!

Mijn naam is Katerina; belg, boekhouder, Baha'í. Make-up is mijn passie, ik vind het zalig om het leven op te vrolijken met kleuren.

Je kan mij ook vinden op sociale media
Instagram | Twitter

2 opmerkingen:

  1. Ik heb nog geen enkel naked palette haha, shame on me! Ik heb wel die van MUA en daar ben ik heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. MUA heeft inderdaad heel goede dupes, bijna identiekç

      Verwijderen