MAC–Swatches: Woodwinked

Swatches_MAC_thumb
Vandaag mijn tweede post over de MAC oogschaduwen. Ik heb eventjes de tijd genomen om na te denken hoe ik het beste de swatches aan jullie laat zien, aangezien op de hoofpagina slechts één foto zichtbaar is, dacht ik dat het gemakkelijkst zal zijn om gewoon één oogschaduw per keer te laten zien, zodat jullie gemakkelijk in de titel kunnen zien over welke oogschaduw de post gaat.

Swatches_MAC_Woodwinked

Vandaag de MAC oogschaduw bij uitstek, ik geloof dat dit een van de populairste oogschaduwen van MAC is.

Deze oogschaduw heet Woodwinked en heeft een Veluxe Pearl finish. Deze oogschaduw finish is te vergelijken met de Frost finish waar ik het de vorige post over had, maar net een tikkeltje meer metallic, en een parelmoer glans. Ze zijn heel gepigmenteerd.

Woodwinked is een warm rood-bruine kleur met een metallic schijn. Hetgeen dat Woodwinked zo populair maakt is het feit dat je aan deze enkele oogschaduw voldoende hebt voor een simpele maar complete look. Door deze oogschaduw goed te blenden in de crease lijkt het een hele andere oogschaduw, hetgeen de look af maakt.

Een eventuele dupe voor deze oogschaduw is de NYX Peach Bronze maar dit is zeker een oogschaduw die iedereen in zijn collectie moet hebben.

De MAC oogschaduw kost 17,00 euro en de refill pan 13,00 euro.

Wat vinden jullie van deze oogschaduw?



katerina2Bedankt voor jullie reacties! Alle voorgaande reacties werden beantwoord!

Mijn naam is Katerina; belg, boekhouder, Baha'í. Make-up is mijn passie, ik vind het zalig om het leven op te vrolijken met kleuren.

Je kan mij ook vinden op sociale media

Geen opmerkingen:

Een reactie posten