Carnival of Colours

Catrice brengt ons een nieuwe limited edition deze zomer. Deze limited edition heeft de naam “Carnival of Colours” en is gebaseerd op … ja ja je hebt het waarschijnlijk al kunnen bedenken, Brazilië, zijn unieke landschappen, een cultuur vol passie en pure liefde voor het leven.

Net zoals Essence “Viva Brasil” brengt nu ook Catrice een collectie gebaseerd op Brazilië en het nakende wereldkampioenschap voetbal, een collectie gevuld met kleuren.

De limited edition "Carnival of Colours" by CATRICE zal de harten van alle Brazilië fans sneller doen kloppen van half juni t/m juli. De diversiteit van de Amazone komt tot uiting in het uitgebreide aanbod van felle kleuren: aquablauw, paars, grasgroen, alarmrood, oranje en zonnig geel. Braziliaanse Lifestyle. - CATRICE

Ontdek samen met mij enkel van de producten van deze collectie!

Baked Trio Eyeshadow (Wet & Dry formule)

Ultimate Colour Lip Gloss

Ultimate Nail Lacquer

Wat vinden jullie van deze Limited Edition

katerina2Bedankt voor jullie reacties! Alle voorgaande reacties werden beantwoord!

Mijn naam is Katerina; belg, boekhouder, Baha'í. Make-up is mijn passie, ik vind het zalig om het leven op te vrolijken met kleuren.

Je kan mij ook vinden op sociale media Instagram | Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten