Finito: Garnier UltraDoux Droogshampoo Vanille

Garnier_ultraDoux_Droogshampoo_Vanille_PrettyRebl
Ja ja het is officieel, mijn allereerste opgemaakt blogpost. He he het heeft mij even geduurd. Ik moet toegeven ik ben nogal moeilijk in het opmaken van producten. Meestal als de bodem komt piepen, dan heb ik zoiets van nou hoeft het ook weer niet meer voor mij. Maar één van mijn goede voornemens dit jaar is toch wel eens grote schoonmaak te gaan houden en de nog bruikbare producten op te gebruiken.

Het product dat de eer heeft deze categorie te openen is de droogshampoo met vanille extract van Garnier Ultradoux. Volgens de verpakking is de shampoo geschikt voor lang haar er zorg het voor volume en een fris gevoel.

Nu van dat volume heb ik maar weinig gezien en ik zie dit ook niet echt als een shampoo, eerder om het haar even te verfrissen. Van nature uit heb ik vrij droog haar en kan ik zeker in de winter een weekje wachten alvorens ik het echt moet wassen. Een product als gebruikt ik graag als ik voel dat het tijd wordt om te wassen, maar als ik geen tijd heb en er zo nodig een extra dagje tegen kan.

But oh boy can I just say that smell! I am a sucker for vanilla baby! Het heeft een geweldig zoete vanille reuk en daar alleen zou je het voor doen.

Zou ik deze nog een keertje aankopen? Waarschijnlijk wel, maar ik heb toch nog wel de drang om even een andere droogshampoo uit te testen.

Wat zijn jouw ervaringen met droogshampoos?

katerina2Bedankt voor jullie reacties! Alle voorgaande reacties werden beantwoord!
Mijn naam is Katerina; belg, boekhouder, Baha'í. Make-up is mijn passie, ik vind het zalig om het leven op te vrolijken met kleuren.
Je kan mij ook vinden op sociale media Instagram | Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten